Мета навчання англійської мови – сприяння повноцінному та своєчасному розвитку дитини, збагаченню її інтелектуальної, вольової, емоційної, моральної та соціальної сфер у процесі оволодіння основами іншомовного спілкування.

Раннє навчання англійської мови - це передусім система певним чином організованої педагогом цільової ігрової діяльності, що сприяє розвитку та вихованню дитини, реалізації нею у процесі ігрової діяльності нагромадженого досвіду і сформованих якостей для засвоєння мінімізованого обсягу англомовних знань і вмінь.

Головні завдання навчання англійської мови дітей дошкільного віку: викликати у дітей стійкий інтерес до вивчення англійської мови та підтримувати цей інтерес упродовж всього періоду навчання: цілеспрямовано навчати спілкуванню англійською мовою в межах комунікативного мінімуму, що пов'язаний зі світом дитинства; залучати мовленнєвий досвід дітей спілкування рідною мовою для перенесення на спілкування англійською та навпаки; активізувати в процесі навчання позитивні риси характеру, формувати культуру спілкування, моральні якості; ознайомлювати з елементами соціокультури англомовних країн.

Ідея систематизації тематичного матеріалу не нова, проте організовуючи гурткову роботу з дітьми дошкільного віку доводиться зіштовхуватись з проблемою нестачі дидактичного матеріалу, або його недоступності для дошкільнят.

« Англійська для дошкільнят» - це навчально – методичний посібник в якому підібрано, систематизовано та доповнено матеріал для раннього навчання іншомовного спілкування, він включає в себе планування роботи гуртка та додатки до кожної тема місяця, такі як «словник в картинках» - за допомогою якого можна організувати як вивчення нових лексичних одиниць, так і ігрову діяльність, дитина маючи перед собою такий « словник» з легкістю запам’ятовує нові слова, грає в гру, відповідає на прості питання, описує предмет/тварину; посібник побудований таким чином щоб забезпечити наступність навчання іноземної мови – опанувавши нові лексичні одиниці, можна переходити до фраз, для цього до кожної теми розроблено схеми словосполучень та речень в картинках, таким чином

запам’ятавши іншомовні слова за «словником» дитина за підказкою педагога орієнтуючись на здобутий досвід складає словосполучення та речення англійською мовою, які після заучування може промовляти, сприймати на слух та розуміти їх зміст. Для закріплення вивченої лексики використовуються ігри, короткі вірші та вірші – договірки. Таким чином кожна тема побудована так, щоб сформувати мінімальний лексичний мінімум а також виконати завдання програми з аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення.

Завдання систематизовані та підібрані з урахуванням принципів навчання англійської мови дітей дошкільного віку:

  • Врахування мовленнєвого розвитку дітей.
  • Врахування переваги у дітей мимовільної уваги та пам’яті над довільною.
  • Врахування провідного характеру ігрової діяльності над іншими видами діяльності
  • Зацікавленості та свідомості.
  • Використання рідної мови.
  • Мислиннєво – мовленнєвої активності
  • Використання рольових ігор, моделювання ситуацій спілкування.
  • Інтерактивності
  • Наочності
  • Індивідуалізації
  • Розвивального навчання
  • Нерозривної єдності навчання, розвитку та виховання.
Accessibility menu
Contrast settings
Font size
Letter spacing
Line height
Obrazki
Font
Reset the settings