Ігри на заняттях англійської мови з дітьми дошкільного віку

1. «Весела зарядка»
Інструкція: «Я називаю команди по-англійськи, а ви їх виконуєте. Але є одна умова : якщо я ввічливо попрошу вас зробити команду, наприклад, «Please run», то ви її виконуєте, а якщо слово «please» я не скажу, то ви нічого не робите. Будьте уважні
2. Гра (на закріплення структури «I can.....»
Ведучий рахує до п'яти: «One, two, three, four, five!» Потім каже : «Stop!» Під час рахунк
у діти виконують довільні рухи, а на «Stop!» завмирають. Після цього ведучий «оживляє» гравців. Він по черзі підходить до кожної дитини і запитує : « What can you do?». Дитина «відмирає», відповідаючи: «I can run»- зображує потрібну дію.
3. « Веселий рахунок»
М'яч передається по колу на рахунок:
Оne! Two! Three! Four! Five! Good-bye! Вибуває той, у кого м'яч опинився у руку на «Good-bye». Гра триває до тих пір, поки з усіх гравців залишиться один. Який і стане переможцем.
4. «Хто ти?»
Гравці загадують професію. Ведучий кидає м'яч кожному гравцеві і питає «Are you a cook?». Якщо гравець загадав цю професію, він відповідає: «Yes» , якщо ні, то «No».
5. «Коридор»
Попросіть дітей розбитися на пари, взятися за руки, встати пара за парою і підняти високо над головою сполучені кисті рук, утворивши «коридор».
Ведучий повинен пройти по «коридору» і вибрати одного з гравців в будь-якій парі, спитати його, хто він (Who are you?) і як його звуть (What is your name?).
Дитина
повинна відповісти: «I am a girl/a boy. My name is .....). Потім їде каже: «Йди сюди!» (« Come here!»)- і бере гравця за руку. Дитина відповідає: «Із задоволенням!» («With pleasure!»). Після цього по «коридору» проходить нова пара і встає після решти гравців. Новим ведучим стає той, хто залишився без пари.
6. « Маленьке кільце» («Little ring»)
Ведучий ховає монетку між долонями. Діти стають півколом, складаючи долоні разом. Ведучий підходить до кожному гравцеві і каже, розсовуючи своїми долонями його долоні: «Please!» Гравець повинен відповісти: «Thank you!» Обійшовши всіх і непомітно віддавши монетку одному з дітей, ведучий просить: «Little ring! Come here!» Гра триває: тепер керувати буде той, хто вибіг з півкола з монеткою в долонях.
7. «Зіпсований телефон»
Діти сидять, утворюючи півколо. Того, хто сидить з краю, ведучий говорить англійське слово (згідно пройденої або досліджуваної теми). Слово передається на вухо одному. Якщо останній гравець сказав слово, яке загадав ведучий, значить «не зіпсований телефон».
8. «Читай по губах»
Ведучий вимовляє англійські слова без голосу. Гравці повинні дізнатися слово по руху губ ведучого.
9.«Їстівне-неїстівне»
Ведучий називає слово по-англійськи і кидає м'яч дитині. Малюк повинен упіймати м'яч, якщо слово позначає предмет їстівний. Якщо ж слово позначає неїстівний предмет, м'яч ловити не потрібно.
10.«Хто в мішку?»
Ведучий складає іграшки в мішок. Потім підносить до кожного гравця. Дитина запускає руку в мішок, і навпомацки відгадує, що це за предмет. Каже: «It is a....»Потім дістає з мішка, і всі дивляться, чи правильно він назвав.
11. «Чого не вистачає?» («What's the missing?»)
Ведучий розставляє іграшки. Просить дітей назвати їх і запам'ятати і по команді «Close your eyes!» закрити очі. Потім прибирає одну з іграшок і по команді «Open your eyes!» просить дітей відкрити очі і вгадати, якої іграшки не вистачає.
1
2. Сюжетно-рольова гра «У магазині» («In the shop»)
Діти розбиваються на роль продавця і покупця. Продавець розкладає продукти і зустрічає покупців.
- What would you like?
-I'd like......
-Here you are.
-Thank you.
-My pleasure.

14. «Світлофор»
Ведучий і діти стають один навпроти одного на деякій відстані. Ведучий по-англійськи називає колір.
Діти повинні знайти у себе на одязі колір, зазначений провідним, продемонструвати цей колір і пройти на бік ведучого.
Той, у кого не виявиться потрібного кольору, має на рахунок one, two, three! Перебігти на протилежний бік. Якщо ведучий спіймає когось із дітей, то спійманий і стає ведучим.
15.«Ехо»
Відвернувшись убік, виразним голосом учитель вимовляє вивчені слова. Діти, як луна, повторює кожне слово слідом за вчителем.
17.Игра «Make an animal» («Перетворися на тварина»)
За сигналом учителя всі діти розбігаються по класу. На сигнал: «Make an animal!» (бавовна в долоні) всі гравці зупиняються на місці, де їх застала команда та приймає якусь позу тварини.
Вчитель, підходячи до дітей, запитує: «Who are you?» Дитина відповідає: «i'm a cat» .
18. Гра на закріплення структур: «It is cold (warm, hot).» (Холодно, тепло, спекотно)
Ведучому пропонується відвернутися або ненадовго вийти за двері. У цей час гравці ховають в кімнаті який-небудь предмет, попередньо показавши його ведучому. Коли захований предмет, провідний входить (повертається) і починає шукати його. Гравці ж підказують ведучому по-англійськи, далеко чи близько він є від захованого предмету. При цьому використовуються вирази «it's cold (warm, hot).»
19.
Гра «Вгадай, чий голос» (закріплення займенників he/she)
Ведучий повертається спиною до гравців. Хтось з гравців вимовляє фразу по-англійськи (фраза підбирається щодо пройденої теми), а ведучий відгадує, хто її вимовив: «She is Sveta. He is Misha)
20.Гра «Хованки»
Діти закривають очі. Ведучий ховає іграшку за спиною. Діти відкривають очі і задають питання ведучому, намагаючись відгадати, кого він заховав: «Is it a bear/ a frog/a mouse?» А ведучий відповідає: «Yes/No» Той, хто відгадав йде водити наступним.
21.«Встаньте ті, хто....»
Вчитель говорить фразу : «
Stand up, who.....(has a sister/brother is 5/6/7, likes ice cream/ fish, can/can't swim/fly». Учні встають зі стільця в залежності від команди.
22.Угадай: хто він (вона)?
Вибирається ведучий з числа дітей. Грають називають ознаки одягу, за якими можна вгадати загад
ану дитину. She has a grey sweater. Ведучий запитує: " Is it Sveta?
23. "What is missing"
На килимі розкладаються картки зі словами, діти їх називають. Вчитель дає команду: "Close your eyes!" і прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: "Open your eyes!" і ставить питання: "What is missing?" Діти згадують зниклі слова.
24. "Pass the card"
Діти розсаджуються півколом і передають один одному картку, називаючи її. Попередньо слово називає вчитель. Для ускладнення завдання діти можуть вимовляти : "I have a..."/ "I have a... and a...".
25. «Заборонені рухи»
На початку гри ведучий задає команду, яку не можна виконувати(наприклад, run) і дає інструкцію: «Коли ви почуєте команду run, ви повинні зупинитися і не рухатися».
26. "Words road"
На килимі розкладаються картки один за одним, з невеликими проміжками. Дитина йде по "доріжці", називаючи всі слова.

27. "Is it true or not?"
Гру можна проводити з м'ячем. Ведучий кидає м'яч будь-кому з гравців і називає словосполучення, ставлячи питання: "Is it true or not?" Гравець ловить м'яч і відповідає: "Yes, it's true"або "No, it's not true". Потім він стає ведучим і кидає м'яч наступному гравцеві.
Наприклад:
Yellow lemon Pink pig
Orange Brown bear monkey
White snow Red crocodile
Purple mouse Green grapes
Gray elephant Purple cucumber
Blue apple Black sun
28.
«Плутанина»
Ведучий називає команду, одночасно показує іншу. Гравці повинні виконувати команду, яку ведучий називає , а не показує. Хто помиляється, виходить з гри.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування