Завдання формування основ англомовної комунікативно – мовленнєвої компетенції з дітьми п’ятого року життя
- Продовжувати формувати у дітей стійкий інтерес до англійської мови як засобу комунікації між собою та дорослими.
- Розвивати сприймання іншомовного мовлення та вміння реагувати на звертання, вміти звертатись до співрозмовника.
- Виховувати звукову культуру й граматичну правильність мовлення шляхом розрізнення звуків іноземної мови та навчання дітей вимовляти їх правильно, з відповідної інтонацією.
- Формувати інтерес до вивчення іноземних слів та з’ясування їх значень, доцільності вживання.
- Вчити правильно повторювати англомовні фрази, речення, запам’ятовувати порядок слів.
- Навчати спілкуватись англійською мовою в межах комунікативного мінімуму, що відповідає характеру дитячого спілкування, а саме: розвивати монологічне мовлення, створювати розвивальні мовленнєві ситуації для формування діалогічного мовлення.
Показники успішної роботи:
Аудіювання: дитина розуміє і реагує на адресні вітання, звертання, команди, прохання; впізнає найбільш загальновживані слова; розуміє ключові слова у зразках мовлення; розуміє і реагує на питання , які потребують простої відповіді.
Монологічне мовлення: дитина може давати команду, висловлювати прохання; називає себе; називає і демонструє предмети; відтворює вивчені короткі віршики, пісеньки англійською мовою.
Діалогічне мовлення: дитина вміє звертатися; відповідати на адресне привітання, прощання; відповідає ( реагує) на команду вихователя або іншої дитини; коротко відповідає на питання вихователя чи іншої дитини іноземною мовою.