Завдання формування основ англомовної комунікативно – мовленнєвої компетенції з дітьми шостого року життя
- Продовжувати розвивати у дітей старшого дошкільного віку стійкий інтерес до вивчення англійської мови як засобу комунікації між собою, з дорослими та представниками англомовних країн.
- Продовжувати формувати інтерес до сприймання на слух англійської мови та вміння ситуативно реагувати на почуте
- Продовжувати виховувати звукову й граматичну правильність мовлення англійською шляхом диференціації звуків іноземної мови , навчання правильної вимови та інтонації.
- Збагачувати англомовний словниковий запас дітей антонімами, синонімами, порівняннями; формувати інтерес до вивчення значення слів, їх вживання відповідно до комунікативних ситуацій.
- Продовжувати вчити правильно повторювати , вимовляти, відтворювати словосполучення, фрази та речення англійською мовою.
- Вчити елементам англійської грамоти шляхом практичного ознайомлення зі звуками, буквами, словами, фразами та реченнями.
- Вчити розрізняти голосні й приголосні звуки англійської мови.
- Вчити правильно будувати речення, дотримуватися порядку слів, чітко та правильно повторювати зразки словосполучень, фраз та речень, які промовляє педагог ( дорослий) або носій мови.
- Підтримувати й розвивати інтерес дітей до англомовного спілкування з дорослими та однолітками а також носіями мови. навчати спілкуватись англійською мовою в межах комунікативного мінімуму , що відповідає характеру дитячого спілкування : активно застосовувати монологічне та діалогічне мовлення відповідно до заданих ігрових ситуацій.
Показники успішної роботи:
Аудіювання: дитина може розрізняти на слух знайомі слова та фрази; сприймає на слух і виконує прості інструкції; розуміє короткі елементарні повідомлення, підтримані невербальними опорами ( малюнками, жестами), в межах тематики спілкування.
Монологічне мовлення: дитина представляє себе, членів родини, друзів; називає предмети; розповідає короткі вірші та рисівки, співає дитячі пісеньки; називає й описує предмети/ тварин відповідно до ситуації в межах тематики програми.
Діалогічне мовлення: дитина вітається та прощається; ставить питання, засвоєні у мовленнєвих зразках і відповідає на запитання інших дітей і вихователя; висловлює подяку.