Завдання формування основ англомовної комунікативно – мовленнєвої компетенції з дітьми четвертого року життя
- Основне завдання вихователя на першому етапі вивчення іноземної мови – сформувати у дітей стійкий інтерес до англійської мови як засобу комунікації між собою та дорослими.
- Розвивати сприймання іншомовного мовлення та вміння реагувати на звертання, вміти звертатись до співрозмовника.
- Виховувати звукову культуру й граматичну правильність мовлення шляхом розрізнення звуків іноземної мови та навчання дітей вимовляти їх правильно, з відповідної інтонацією.
- Формувати інтерес до вивчення іноземних слів та з’ясування їх значень, доцільності вживання.
- Вчити правильно повторювати англомовні фрази, речення, запам’ятовувати порядок слів.
- Навчати спілкуватись англійською мовою в межах комунікативного мінімуму, що відповідає характеру дитячого спілкування, а саме: розвивати монологічне мовлення, створювати розвивальні мовленнєві ситуації для формування діалогічного мовлення.
Показники успішної роботи:
Аудіювання: дитина розуміє і реагує на адресовані вітання, завертання, команди, прохання; розпізнає найбільш загальновживані слова; розуміє і реагує на питання, які вимагають відповіді «так/ні», чи інших простих відповідей; розуміє короткі пісні та вірші.
Монологічне мовлення: дитина вміє назвати себе; висловити прохання; назвати і продемонструвати предмет; відтворювати короткі вірші та пісні англійською мовою.
Діалогічне мовлення: дитина вміє звертатися; відповідати на адресоване привітання, прощання; реагує на команду, прохання; коротко відповідає на питання іноземною мовою.